7 КЛАС Образотворче мистецтво

Підручник:
https://issuu.com/portfel_schoolbooks/docs/7_klas_obrazotvorche_mistectvo_fedu


17 березня урок № 25

Підручник сторінка 146-149
Тема уроку: Сучасний дизайн та імідж людини.

Сьогодні поговоримо про «Сучасний дизайн та імідж людини». Та створимо ескіз сучасних аксесуарів відповідно обраного вами стилю.
Стиль і фасон костюма, колірна гама, малюнок тканини, дизайн аксесуарів − мова, якої ми вчимося з дитинства та якою розмовляємо з оточуючими. Грамотний імідж − це вміння говорити мовою одягу так, щоб вас почули і зрозуміли.
Надзвичайно популярне в наші дні слово «імідж» (англ. image, з лат. imago - образ, вигляд) означає цілеспрямовано сформований образ (особи, предмета, явища), покликаний надати емоційно-психологічного впливу. Імідж − це «візитівка», що створюється нами для інших, те враження, на яке ми очікуємо від оточуючих. У грамотно створеному іміджі узгоджено всі деталі - не тільки зовнішні атрибути (стиль одягу, зачіска, аксесуари, прикраси і т. ін.), ай голос, манера поводитися, навіть оточення «працюють» на досягнення поставленої мети.
Зовнішність відображає наш внутрішній стан і навпаки. Коли ми хочемо змінити своє життя, то передусім оновлюємо гардероб, поспішаємо до перукарні чи починаємо прибирати у своїй оселі.
«Індивідуальний стиль» та «імідж» - різні поняття. Хоча одне без іншого не існує. Якщо імідж - певна роль, то стиль - це радше сутність людини, її внутрішнє «Я». Для багатьох знайти власний стиль означає знайти себе, свою позицію та вміти висловити її. За зачіскою, малюнком на тканині або кольором краватки, якщо бути уважним, завжди можна вгадати стиль тієї чи іншої людини. А такі «дрібниці», як браслет, парасолька або брелок, розкажуть про господаря значно більше, ніж будь-які слова. Часто ми вибираємо такі речі ~ 119 ~ спонтанно - просто тому, що вони подобаються, а отже, відповідають нашому внутрішньому «Я». До речі, парфуми, які ми самі купуємо (не подаровані), красномовно розкривають індивідуальність - те, як ми себе сприймаємо і якими нам хочеться бути.
Стильно одягнена людина не просто одягнена зі смаком, вона продумала всі деталі гардеробу від ґудзиків до носовичка. їй справді пасує все, що вона носить. Це « і є взаємозв'язок зовнішнього і внутрішнього, відповідність іміджу стилеві, а стилю - іміджу. Такий гармонійний образ формується завдяки вродженому смаку та відчуттю прекрасного, а також знанням основ стилістики і законів гармонії.
Безумовно, мода вносить свої корективи в поняття гармонії та краси. В одні часи потрібно було неухильно дотримуватись канонів єдиного стилю, а в наші дні стилі легко змішуються, інтерпретуються, схвалюється будь-який вияв індивідуальності.
Але що б не диктувала мода, закони гармонії ніхто не в змозі скасувати. Свідомо чи інтуїтивно, людина тягнеться до прекрасного, до того, що приємно для очей, тіла та душі.
Правила гармонії єдині для всіх видів мистецтва - живопису, архітектури, музики, поезії і, зрозуміло, для мистецтва створення костюма. Дизайнер придумує красиву тканину, цікаве вбрання, незвичайне взуття. Робота стиліста полягає в тому, щоб узгодити всі деталі гардеробу, виготовлені різними людьми, підібрати, стилістично і композиційно об'єднати їх для конкретної людини, зважаючи на тип її фігури, риси обличчя, спосіб життя, особливості характеру.
Основне в імідж-дизайні - ідея. Не варто починати створювати свій імідж з окремих елементів, спершу потрібно зрозуміти, відчути асоціативний образ. Якщо він сформувався, то можна працювати над його розкриттям. У кожного з нас є можливості використати всі види гармонії, і, звичайно, їхнє поєднання дає можливість отримати більш цікавий та оригінальний результат. Елементи образу - це як фарби на палітрі: можна експериментувати сотнями відтінків. Головне - не заглушити ані внутрішній голос, ані голос розуму.

САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ:

 Пропоную розпочати роботу над створенням власного іміджу із розробки ескізу рюкзака. Ця річ необхідна та зручна, адже ми з рюкзаком і в школі, і на екскурсії, і в у будь-якій подорожі. Приємно, коли твій рюкзак не лише зручний, а й красивий та стильний, коли його вигляд вдало доповнює твій образ.

Отже, уважно роздивіться, якими є конструктивні особливості цього популярного аксесуара, та виконайте його ескіз. Пам'ятайте: лише гармонійне поєднання кольорів у нашому ескізі здатне забезпечити реалізацію ідеї «Річ, що створює імідж».




Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.

__________________________________________________________________________________


24 березня – урок № 26


Тема уроку: Монограма – літери, що говорять про тебе.

Підручник:  сторінки 150 -155
https://issuu.com/portfel_schoolbooks/docs/7_klas_obrazotvorche_mistectvo_fedu


Вид образотворчого мистецтва, в якому твори створюються олівцями, фломастерами, за допомогою штрихів, крапок, плям називається ГРАФІКА.
Основні виражальні засоби графіки: силует, контур, штрих, лінія, крапка, пляма.
Коли ще не було писемності, людина створювала зображення-образ, що означало слово або поняття. Так, зображення ока передавало слово «бачити», а ноги — «ходити». Ще й досі деякі народи у спілкуванні використовують своєрідне письмо з рисунків і знаків. Воно називається ПІКТОГРАМОЮ.
Малюнки з умовними зображеннями певних предметів або дій, тобто піктограми, ми помічаємо щодня. Це й дорожні знаки, й умовні позначення в підручниках і комп'ютері.
Надруковані, написані або намальовані літери, які мають певні форму, нахил, розмір, утворюють ШРИФТ.
У старовинних книгах, переважно рукописних, кожну літеру виписував майстер-каліграф спеціальними паличками або гусячим пером. Книжки прикрашалися Буквицею — початковою літерою першого слова тексту. Вона була головним елементом композиції сторінки.
У школі й дома ви пишете букви, поєднуючи їх у слова й цілі тексти. Але, мабуть, ніколи не замислювалися, що вони складаються з ліній: заокруглених, різких, коротких, переривчастих. Кожна буква має свою неповторну форму, її можна написати по-різному, навіть створити букву-образ. А з окремих букв побудувати слова-образи.




Чи доводилося вам бачити такі композиції з дивовижно переплетених ліній літер? Це монограми. Особисті монограми можна побачити вишитими на білизні, скатертинах і серветках, їх гравіюють на перстнях, виготовляють у вигляді ювелірних прикрас та оберегів, вишивають на краватках і ділових костюмах. Оригінальний підпис-монограма привертає увагу і виділяється своєю нестандартністю.
Поняття «монограма» прийшло до нас із грецької мови й означає «проста лінія». 
Монограма - це будь-яке зображення, намальоване однією лінією. 
Пізніше слово «монограма» набуло іншого значення - знак, складений з переплетених між собою початкових літер імені та прізвища власника або скорочення від його повного імені.
У минулому монограма заміняла особистий підпис володарів. Королі й інші знатні персони використовували монограми на особистих печатках для скріплення документів. Власні монограми в минулому красувалися на королівських палацах, будинках дворян та аристократів. Ідея застосування монограми набула широкої популярності.
На перший погляд, намалювати монограму достатньо просто, однак це не так. Уся краса монограми - в її простоті, гармонійності та довершеності. Створення такої монограми - непросте завдання, воно вимагає від художника великого досвіду і натхнення. Адже створена монограма має ще й відображати характер особистості її власника, бути лаконічною (жодної зайвої лінії) і водночас тішити око своєю гармонійністю.
Важливо також знати, яким шрифтом її виконувати. Це залежить від того, хто головний герой цієї монограми. Наприклад, друковані літери призначені для чоловіків, каліграфічні - тільки для жінок, прописні похилі - для жінок і подружніх пар.
За всіма правилами, монограма має складатися з трьох літер: з перших букв імені, прізвища та по батькові.
Але в сучасній інтерпретації ми можемо змінювати послідовність літер, виходячи з того, як прийнято звертатися: ім'я, по батькові, прізвище. Або ж зовсім опустити букву по батькові.
Для жінок букви імені та по батькові повинні бути маленькими, а літера прізвища - великою і по центру. Той самий принцип і для чоловіків, тільки всі букви мають бути великими.
Для подружніх пар правило таке: першою йде літера імені дружини, вона маленька, потім літера прізвища - велика, а потім - літера імені чоловіка, так само маленька.
Можливі персональні монограми із двох букв (ініціали імені та прізвища). Монограми часто вписують в яку-небудь геометричну форму: коло, овал, ромб тощо. 


Можливе також використання вінків із квітів, щитів, корон різних видів. У відкритому доступі в мережі Інтернет давно вже є колекції малюнків старовинних монограм, які можна брати за основу, щоб за їхнім зразком робити щось самостійно. Достатньо буде лише дотримуватися описаних правил.


Подивіться на монограми людей минулого та наших з вами сучасників. За цими чарівними літерами - різні характери і долі. Кожна з цих монограм відображає неповторну людську індивідуальність.

САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ:

 Пропоную розробити ескіз власної монограми, скориставшись порадами, поданими в підручнику. Пам'ятайте, що такий буквений малюнок належить до графічного дизайну, а отже, зверніть увагу на ритм у композиції та добирайте кольори так, щоб забезпечити виразність зображення.



Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.

_________________________________________________________________________________

Урок  - 07 квітня

Тема уроку: Дизайн одягу в житті людини.

Підручник:  сторінки 156 -165



Навкруги погляну я –
Безліч модного вбрання.
Для зими, весни і літа
Стильно й гарно одяг шитий
Можна навіть розгубитись
Перш ніж щось собі купити
Та в житті не головне
Мати модне і нове.
(Л.Стебенєва)

Про що цей вірш?
Цей вірш про моду, одяг.

Ось на сцені виступають
Співаки чудові
І пісні вони співають
На українській мові
Вишуканий одяг мають
В традиціях України
І піснями нас дивують
Добрими, новими.
(В.С.Пісняк)
- Про кого цей вірш? (про співаків)

Отже, «одяг, мода, співаки», то як ви думаєте про що ж піде мова на уроці? (Ми будемо створювати ескізи одягу для естрадних співаків і співачок з урахуванням народних традицій і сучасної моди.)
Хто створює одяг і як називається ця професія?
Модельєр (кутюр’є) – спеціаліст із виготовлення моделей одягу, засновник експериментальних зразків, що визначає спосіб і стиль, загальне конструктивне рішення та нові технологічні рішення, розробки декору, вибір кольору та матеріалу, продумують аксесуари та всілякі доповнення.
Дизайнер одягу – це фахівець легкої промисловості, що займається проектуванням швейних виробів.
Стиль одягу – певна акцентованість ансамблю, продиктована наступними ознаками: віком, статтю, професією, соціальним статусом, приналежністю до субкультури, особистим смаком людини, епохою життя суспільства та індивідуальними особливостями.
Стиль одягу є одним із основних елементів іміджу людини.
проектуванням швейних виробів.
Вибираючи одяг ми звертаємо увагу не лише на зручності, а й на його зовнішній вигляд. Робота модельєра полягає у формуванні одягу й аксесуарів до нього. Виконуючи окремі замовлення дизайнер одягу створює для кожного клієнта персональну модель одягу, і в такому разі можна бути впевненим, що хтось інший в схожому одязі по місту не ходить. Модельєр вибирає на свій смак тканини і відповідні до них нитки і ґудзики. Модельєр зустрічається з клієнтами, цікавиться їхніми побажаннями і приймає замовлення. Звичайно, ексклюзивний одяг коштує значно більше, ніж той, що куплений у звичайному магазині. Модельєр окрім основного одягу формує також і аксесуари для нього – капелюхи, рукавички, прикраси та взуття. Ідеї модельєра здійснюються за кресленнями конструкторів і кравців, з якими у модельєра повинні бути налагоджені співпраця і взаєморозуміння. Показником успішної роботи творця моди є великий успіх продажу. На початку сезонів модельєри беруть участь у показах моди, де вони демонструють свої нові моделі і укладають договори з новими клієнтами, серед яких є відомі естрадні співаки та співачки. Модельєри мають хороший смак і самі придумують нові моделі. Відомі модельєри мають вищу художню освіту. Творець моди повинен знати технологію виготовлення одягу, вміти креслити ескізи і конструювати моделі. Він повинен стежити за тим, що відбувається в світі моди і бути в курсі новітніх напрямків, щоб задовольняти бажання навіть самих вимогливих клієнтів. Творець моди повинен мати гарний смак, бути креативним. Він повинен знати тканини і матеріали, що до чого пасує.
Художники – модельєри не просто шиють одяг, вони створюють стиль людини (естрадного співака). Вони створюють цілісний образ, включаючи не тільки одяг, але й взуття та аксесуари, і навіть зачіску та макіяж. Бо співак чи співачка не завжди має час і смак, щоб підібрати це самостійно.
Послугами дизайнера одягу користуються і співаки – чоловіки, які хочуть  мати у своєму гардеробі ексклюзивну річ.

 Перегляньте відеоролик про українського модельєра Сергія Єрмакова:   Український дизайнер Сергій Єрмаков

Перегляньте відеоролик з показу мод Versace жіноча колекція, весна літо -2020:    Versace 2020

Виникнення дизайну одягу як окремої галузі відноситься до 19 – 20 століть, періоду розвитку масового виробництва одягу, яка повинна  була поєднувати в собі красу і користь. З цього часу одяг проектується для того, щоб задовольнити відповідні духовні і матеріальні потреби її власника. Сучасний дизайн одягу відповідає  способу життя і потребам людей. Він орієнтується на нові тенденції як в матеріалі так і в якості одягу.
Ось і ми з вами сьогодні будемо дизайнерами одягу і розробимо ескіз вбрання для естрадного співака (співачки) з урахуванням народних традицій і сучасної моди (графічна техніка і кольорові олівці).




·       Інструктаж  поетапності виконання практичного завдання.
1.    Продумайте, для кого ви бажаєте розробити ескіз одягу?
2.    Визначте конструкцію вашого ескізу.
3.    Продумайте вид оздоблення та його розміщення.
4.    Визначте кольорове вирішення ескізу.
5.    Доповніть ескіз одягу естрадного співака аксесуарами: взуття, капелюх, рукавички, прикраси.


Домашнє завдання:

Створити ескіз одягу для співачки.

Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.

_____________________________________________


Урок  - 14 квітня

Тема уроку: Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі?
«Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді»

Підручник:  сторінки 166 -175

Сучасні модельєри − люди, які творять моду, намагаються працювати так, щоб одяг, придуманий ними, завжди мав власне, неповторне обличчя і відрізнявся виразною стильністю.
Слово «стиль» (з грец. stylus - паличка) - сукупність найтиповіших ознак, засобів виразності, творчих прийомів, які склалися в процесі творчої діяльності митця або у певного народу в певний історичний період. У стилі завжди відбуваються короткочасні зміни, які називають модою.
Слово «мода» у перекладі з французької означає «міра, образ». Мода завжди відігравала значну роль у розвитку й формуванні одягу різних видів. Сучасна мода допускає поєднання найрізноманітніших стильових ознак. Єдина умова - відчуття міри. Вважають, що мода зародилась у XII - ХІП ст. її центром була та залишається столиця Франції - Париж. Кожна епоха має свій стиль, форму та традиційний вигляд вбрання. Чимало зробила для розвитку мистецтва костюма XX ст. Габріель Шанель - видатний художник-модельєр. Головним принципом її творчості стало спрощення форми одягу.
Повсякденні костюми Шанель приваблювали не лише професійною майстерністю, а й точністю пропорцій, зручністю форми, художнім смаком, простотою і чіткістю ліній. Костюм Шанель вирізнявся елегантністю та декоративністю. Саме тоді з'явилося гасло «Все є і нічого зайвого!».
Кожна людина прагне одягатися стильно, модно, красиво. В наш час рідко хто суворо дотримується одного стилю в одязі. Реалії життя не надають такої можливості. Але на роботу в офіс, до школи не одягнеш вечірнє плаття, або на офіційний прийом не з'явишся у подертих джинсах і майці. Давайте здійснимо маленький екскурс у непростий світ стилю.
У сучасному світі прийнято вирізняти чотири основні стилі: класичний, романтичний, спортивний та фольклорний, кожен з яких має свої особливі різновиди.
Класичний стиль (консервативний) - це стримана простота в лініях, лаконічність. Речі цього стилю приваблюють своєю високою якістю і добротністю матеріалів. Переважає ахроматична колірна гама або пастельні відтінки. Це вкрай нее-моційний стиль, все в ньому дуже помірне.
Відсутні ультрамодні деталі. Довжина, ширина, об'єми та пропорції завжди середні, звичні для ока.

Романтичний стиль в одязі покликаний створювати піднесений та витончений образ. У жіночому одязі для цього стилю властивим є використання рюшів, воланів, довгих суконь легкого крою. Для чоловіків у романтичному стилі характерні жилети, шийні хустки, сорочки з широкими рукавами та романтичні фасони капелюхів. Для стилю є властивим використання тканин із зображенням квітів та пастельна колірна гама.

Спортивний стиль відрізняється вільним кроєм одягу, що не обмежує руху. Такий одяг призначений для занять спортом та активного відпочинку. Це може бути також повсякденний одяг, стилізований під спортивний, що має атрибутику, притаманну спортивній формі. Цей достатньо яскравий і динамічний за своїм характером одяг відрізняється практичністю і зручністю.

Стиль casual - найпоширеніший і популярний стиль, який передбачає сучасний (модний) повсякденний, практичний і зручний одяг. Він може поєднувати в собі елементи інших стилів, але відмінною його рисою є комфортність і зручність. Цей стиль поділяється на підвиди: city casual (міський повсякденний), smart casual (елегантний повсякденний) і sport casual - це повсякденний стиль з елементами спортивного, але він не передбачає занять спортом.

Діловий стиль одягу. Основна ідея цього стилю полягає в тому, щоб одяг не відволікав увагу від ділових якостей співробітника. Одяг у діловому стилі має бути стриманим та елегантним, але при цьому, на відміну від класичного, діловий стиль схильний до модних тенденцій. Лінії, форми, силуети - все має бути чітким і визначеним.

Екстравагантніш стиль в одязі - дуже небезпечне стилістичне спрямування, що вимагає загостреного смаку та дизайнерської майстерності, оскільки може межувати з вульгарністю. Водночас екстравагантний стиль є рушієм моди. Екстравагантним може вважатися артистичний стиль, в якому творчі люди самовиражаються, прагнучи виділитися з натовпу. Для цього стилю характерні незвичайні фасони, використання асиметрії, помітні виразні акценти, нестандартні деталі та кричущі колірні поєднання.

Сафарі стиль з'явився в 60-ті роки минулого століття. Це переважно стиль для подорожей, який запозичив елементи тропічної військової уніформи. Характерною особливістю його є використання всіх відтінків пісочного кольору в одязі та безліч накладних кишень. Знаковим атрибутом сафарі стилю є світлий капелюх з невеликими полями.

Морський стиль одягу - це курортна класика. Характерні особливості - поєднання трьох кольорів: синього, білого і червоного. Смугаста тканина, матроський комір, вкорочена спідниця в складку (у жінок) та морська атрибутика в аксесуарах.

Стиль преппі (скорочення відpre-college - підготовчі навчальні заклади). Стиль багатих студентів елітних навчальних закладів. Йому притаманні елегантність, класика, дорожнеча та брендовість або гербова символіка одягу.

Фольклорний стиль (фолк стиль) - одяг, який стилізований під національний костюм. Ідея стилю полягає в тому, щоб не повністю копіювати національне вбрання, а лише запозичувати певні елементи, включаючи їх у сучасні моделі. Широко використовуються плетіння, клаптикова техніка, аплікації та різноманітна вишивка. Фолк стиль дуже зручний.

Невичерпна скарбниця народної творчості та національних традицій завжди надихала дизайнерів, художників та модельєрів на створення повсякденного і святкового одягу за народними мотивами. Давайте пригадаємо елементи традиційного одягу українців чоловіків та жінок, особливості національного костюма.


Костюм (від італ. costume - звичай) - визначена систему предметів та елементів одягу, які поєднані єдиним замислом та призначенням, відображаючи соціальну, національну, регіональну належність, стать, вік та професію споживача.
Особливо актуальна фольклорна тема в індустрії одягу сьогодні: вітчизняні та зарубіжні журнали мод нашій увазі пропонують пальта, куртки, костюми, сукні, блузи, брюки, у крої та оздобленні яких використані елементи народного одягу. Існують і назви цих стилів, як-то: «фолк» або «етно», «рустів», «кантрі».
Вивчаючи народний досвід, художники-модельєри розширюють асортимент сучасного одягу, вносять у нього неповторність та своєрідність народного мистецтва.
Так художник – модельєр Алла Дутковська вміло поєднала у сценічному костюмі Софії Ротару традиції і сучасність.

Як бачите сучасні естрадні співаки і співачки , щоб підкреслити свою індивідуальність застосовують саме етнічні, національні мотиви у сценічному образі.
Доказом популярності етностилю у одязі є застосування його у повсякденному житті.


Давайте пригадаємо пропорції чоловіча та жіноча фігури , особливості створення ескізу в русі. .
Ескіз моделі одягу повинен відповідати вимогам:
бути зрозумілим;
бути естетично привабливим;
передавати справжні пропорції моделі.
Засобом створення моделі є лінія, точка, пляма – це графічні елементи, які дозволяють створити любе зображення. Колір - важливий елемент при створенні одягу.
Стилізація - це спрощення і декорування форми.
Необхідно продумати композицію малюнка на аркуші.
Провести лінію вертикалі в центрі малюнка – висоту фігури.
Відзначити на вертикалі вісім рівних відрізків, відповідних пропорціям тіла:
1 - голова;
2 - лінія грудей;
3 - лінія талії;
4 - лінія стегон;
5 - середина стегна;
6 - лінія коліна;
7 - середина гомілки;
8 - лінія стопи.

В результаті отримуємо геометричну фігуру схожу на робота, з усіма чітко зазначеними суглобами. Промальовувємо форму тіла з урахуванням рельєфів м'язів і специфіки будови фігури. Закінчується робота детальним промальовуванням предметів, деталей і передачею кольору.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 
Намалювати ескіз в фольклорному стилі (одяг стилізований під національний костюм)

Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.


____________________________________________________________________


Урок - 21 квітня

Тема уроку: Зачіска - краса і стиль, що створює дизайнер.

Опрацюйте матеріал підручника. Сторінки: 176 - 185

Перегляньте відео:

Ми добре знаємо вислів «зустрічають по одежі» що він означає і чи актуальний він в сучасному житті? Із нашого зовнішнього вигляду роблять висновки про наші особисті якості, характер, звички та уподобання. Однак значення має не тільки наш одяг, а й інші важливі деталі зовнішнього вигляду. А такою найбільш помітною деталлю є, звичайно, зачіска. 
Тема сьогоднішнього уроку «Зачіска — краса і стиль, що створює дизайнер». 
Роль зачіски у формуванні індивідуального образу кожного з нас украй важлива і ми сьогодні з'ясуємо наскільки, та будемо вчитись добирати зачіски. 

- Чи змінює зачіска вигляд людини ? (Гарна зачіска здатна не лите приховати недоліки обличчя чи підкреслити його достоїнства, а й докорінно змінити звичний вигляд людини). 

- Чи взаємопов’язані зачіска і мода? (В різні часи люди мали різні зачіски які відповідали духу епохи в якій вони жили. Безперечно дуже важливо, щоб зачіска пасувала формі обличчя, макіяжу, а також відповідала сучасним модним тенденціям). 

Різноманітність стилів зачісок дає можливість будь-якій людині створити власний образ, який відображає внутрішнє світовідчуття і надає неповторного вигляду. 
Всі стилі в зачісках можна умовно поділити на дві групи − це зачіски на щодень і святкові. Зачіски на щодень повинні створюватися достатньо легко і в них можна вносити деякі зміни навіть протягом дня. Однак треба пам'ятати, що саме такі зачіски формують стиль та неповторний вигляд кожного. Зачіски для свят складніші, тому зазвичай їхнє створення вимагає допомоги дизайнера, що працює з волоссям, − перукаря. 
Стилів у зачісках існує безліч, вони створюються залежно від віку, статі, життєвих уподобань і захоплень кожного з нас. Розгляньмо основні з них.

Класичний стиль зачіски. Цей стиль передбачає акуратність і завершеність, відрізняється чіткою формою і строгими лініями.
Романтичний стиль зачіски. Для цього стилю характерними є м'які лінії. Зазвичай цей стиль не сумісний із коротким волоссям. У дівчат і жінок він поширений серед власниць довгого і середньої довжини волосся, оскільки передбачає кучері чи локони. Романтичний стиль уособлює ніжність, піднесеність і чистоту. 
Спортивний стиль зачіски. Цей стиль зачісок найчастіше обирають люди, які займаються спортом і взагалі ведуть активний спосіб життя. Зачіски в спортивному стилі дуже зручні, не вимагають складного догляду та не передбачають використання всіляких додаткових перукарських засобів. Такі зачіски найбільш актуальні на короткому і середньому волоссі.Спортивний стиль зачіски не передбачає поєднання із суто спортивним одягом та взуттям, у комплекті з вечірнім вбранням така зачіска може виглядати виразно і навіть «гламурно». Крім того, спортивний стиль зачіски абсолютно не сковує рухів, дає змогу почуватися впевнено за будь-яких життєвих обставин. 
Екстравагантний стиль зачіски. Такі зачіски надзвичайно оригінальні, вони передбачають своєрідність форми і є достатньо складними у щоденному догляді. 
Авангардний стиль зачіски. Цей стиль обирають неординарні особистості, що не хочуть виглядати, як інші. Такі зачіски привертають до себе увагу, оскільки зазвичай дуже яскраві й незвичні. 
Елегантний стиль зачіски. Як правило, зачіски в цьому стилі високохудожні та лаконічні. 
Історичний стиль зачіски. Кожна зачіска в цьому стилі нагадує про модні уподобання минулого. Це може бути укладка, що була актуальною навіть кілька століть тому. 
Стиль зачіски «Електрика». Абсолютно непередбачува-ний стиль, який може запозичувати різні елементи з інших стилів. 
Стиль зачіски «Тектонік». Це найбільш екстравагантний, помітний і неповторний стиль зачіски. Такі зачіски складно не помітити, і думка про них в оточуючих зазвичай неоднозначна. Такому стилю віддають перевагу яскраві неформальні особистості. Прикладом цього стилю можна вважати величезний ірокез зеленого кольору, виголена візерунками голова тощо. Створення такої зачіски вимагає особливої майстерності перукаря. 


Домашнє завдання:
Зробити ескіз зачіски, на ваш вибір.
Поетапне виконання:
Варіанти зачісок:



Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.



__________________________________________________________________



Урок - 28 квітня

Тема уроку: Створюємо власний імідж

"Імідж - це наша візитна картка, загальна картка нашої особистості в очах інших, яка складається з багатьох компонентів: що ми говоримо, як ми дивимося, одягаємося і діємо".
(П.Берд)

   Імідж відіграє велике значення в ділових і особистісних взаєминах, дає можливість бути зрозумілим для інших, відображає здібності та моральні якості індивіда. Більшість дослідників зазначає, що нині імідж є складовою частиною культури ділового спілкування. У ньому зацікавлені представники будь-якої публічної професії. 

   Формувати позитивний імідж — означає освоїти вміння та набути високої майстерності у творчій побудові свого життя, яка ґрунтується на глибоких знаннях, розвиненій самосвідомості, оволодінні технологією програмування та конструювання поведінки, самоподачі.
   Індивідуально-психологічні особливості підлітка впливають на вибір стратегій і тактик візуальної самоподачі.




   За останні роки в світі з'явилася величезна кількість нових професій. Одне з таких нововведень - професія стиліста . У нашій країні вона з'явилася недавно, проте вже активно завойовує популярність. Спочатку зі стилістами були близько знайомі в основному мешканки «світу зірок», завзяті модниці і дружини дуже заможних ділків. Зараз же про цих чарівних фахівців знають майже все. Чому чарівних? Тому що стиліст практично творить чарівництво. У його силах перетворити попелюшку в прекрасну принцесу, прямо як у казці - всього лише змінивши їй сукню, зачіску і туфельки. А завдяки збільшеній популярності цієї професії така «магія» зараз доступна практично для будь-якої дівчини. 
   Насамперед стиліст створює ваш образ для конкретної ситуації. Це може бути випускний у школі або ВУЗі, звану вечерю або особлива офіційна церемонія. Особливо популярні послуги стиліста перед весіллям, коли наречена бажає виглядати на святі особливо, відмінно від того яка вона в повсякденному житті. Це основна відмінність стиліста від іміджмейкера, останній переробляє ваш повсякденний стиль. Але ось ми приходимо в салон краси і бачимо відразу декількох стилістів: перукаря, візажиста, іміджмейкера. Хто ж нам потрібен, чим вони відрізняються?

Стиліст - спеціаліст в області створення стилю(іміджу) людини:
- за допомогою зачіски (перукар-стиліст або топ-стиліст);
- макіяжу(стиліст - візажист);
- одягу(стиліст-іміджмейкер);
- фото образу(фотограф-стиліст).

   Які з елементів є найбільш вагомими, а які найменш важливими при оцінці людини з першого погляду: доглянута (чиста, охайна) зовнішність; рукостискання; дружня посмішка; статура; відповідний одяг; мова; загальний настрій; запах парфумів/лосьйону; такт/самоконтроль вміння слухати; почуття гумору; знання; ввічливість; повага до свого та чужого часу; тон голосу. 
   Слід розуміти, що всі названі елементи є надзвичайно важливими при створенні особистісного іміджу і можуть мати вирішальне значення у ситуації, коли людина оцінюється з першого погляду (наприклад, співбесіда, ділова зустріч з потенційним клієнтом і т. ін.)

 Домашнє завдання на вибір:
1. Зобразити себе на випускному балу.
або
2. Зобразити підлітка однієї з субкультур.


Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.


__________________________________________________________________________


Урок  5  травня

Тема уроку: Футуристичний дизайн - погляд у майбутнє.

  • Як часто ви ловили себе на думці, що мрієте про майбутнє, уявляєте що буде через десятиліття, чи навіть сто, тисячу років? 
  • Які приклади з історії ви знаєте, коли люди мріяли, розробляли техніку, яка випереджала час? (Леонардо да Вінчі), уявляли і описували майбутнє (Артур Конан Дойл, Жуль Верн, Герберт Уеллс), архітектори-фантасти… 
  • Оскар Німейєр приніс в сучасну архітектуру пластику "вільного вигину", що перевернула уявлення сучасників про форму і функціональності, створив понад 400 споруд у 18 країнах світу. А ще великий архітектор, за його власними словами, все своє життя любив дивитися на хмари, "чекаючи одкровення в їх постійно мінливих формах". 




Споруди Оскара Німейєра

   Будинок майбутнього… Місто майбутнього…Яким чином вони будуть розвиватися? 
   Найчастіше про це думають архітектори. Технічна вигадка, своєрідність, містобудівне винахідництво архітекторів – футурологів ( «футурум» - майбутнє) буквально не знають меж фантазії. Єдине світове місто, міста – мости, перекинуті над протоками, що розділяють континенти й острови, міста – кратери, гори – лабіринти, підводні та плаваючі поселення та жилі штучні супутники Землі… - неможливо перелічити все різноманіття їх проектів.
За даними статистики, 50% людей у світі - жителі міст. Можливо, ця цифра буде збільшуватися рік від року, а може бути ... міста почнуть зникати з лиця планети! Принаймні, такий варіант розвитку подій не виключає футуролог Данила Медведєв. То якими ж вони будуть - мегаполіси майбутнього? 







Домашнє завдання: Виконати малюнок міста майбутнього

Перший етап: виконується графічний малюнок, проробляються всі дрібні деталі, враховуючи закони перспективи. 
Другий етап: робота виконується в кольорі.

Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.


_____________________________________________________________________



Урок  12 травня
 
Тема уроку: Узагальнюючий урок за темою "Дизайн"

1. Виконати ТЕСТ за темою "Дизайн" (для виконання тесту вкажіть своє прізвище, у вас буде лише одна спроба) ДО 29 травня!!!!
2. Виконати творчу роботу на вибір:
  • дизайн інтер'єру
  • дизайн одягу
  • промисловий дизайн
  • ландшафтний дизайн
  • свій варіант.
Послідовність виконання:
Перший етап: виконується графічний малюнок, проробляються всі дрібні деталі, враховуючи закони перспективи. 
Другий етап: робота виконується в кольорі.


Для контролю виконання, роботу підпишіть,  сфотографуйте та відправте  фото роботи в вайбер  (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.



__________________________________________________________


Урок 19 травня

Тема уроку: Мистецтво навколо нас. (Закріплення вивченого матеріалу)

Увесь світ навколо нас створений руками митців — художників та майстрів декоративно-прикладного (декоративно-ужиткового) мистецтва, архітекторів, композиторів та музикантів, поетів та письменників. Неможливо уявити, як би ми жили без усього цього. Упродовж навчального року ви знайомилися з мистецтвом, яке оточує вас у повсякденному житті. Але ви навряд чи замислювалися над тим, як взаємодіють усі ці види мистецтва між собою.
   Ми мешкаємо у будинках, які для нас розробили та спланували архітектори. Меблі, шпалери, штори та ін. — створені руками дизайнерів. Багато речей, що нас оточують, з любов'ю зроблені для нас майстрами декоративно-прикладного (декоративно-ужиткового) мистецтва.
А якщо вийти на вулицю... Чи замислювалися ви над тим, що навіть на вулиці нас оточує творча робота різних митців? Майдани, прикрашені пам'ятниками, чи парки, сквери зі скульптурами — це спільна робота архітекторів та скульпторів; транспорт на вулицях наших міст та селищ — робота дизайнерів та інженерів; мозаїки, вітражі, розписи на стінах будівель — робота художників. Ми вже говорили і про роботу графіків, які прикрашають наші книги, журнали, газети, працюють над розробкою фірмових стилів для різних компаній та ін.
Завітаймо до театру. Одним із прикладів взаємопроникнення різних видів мистецтв (спільної роботи митців різних видів мистецтв над реалізацією однієї ідеї) є театр. Театр — мистецтво колективне. Чи відомо вам, скільки митців створюють одну виставу? Адже спектакль створюють не тільки актори та режисери!
Театральне мистецтво є синтетичним за своєю природою. Воно містить практично всі інші мистецтва: літературу, музику, хореографію, образотворче мистецтво та ін., а також використовує численні досягнення найрізноманітніших наук й галузей техніки. Так, наприклад, наукові розробки психології є основою акторської й режисерської творчості. Вистава — твір, для якого є характерною художня єдність, гармонія всіх елементів. її створюють під керівництвом режисера й відповідно до драматургічного задуму спільними зусиллями акторів, художника-сценографа, композитора, хореографа й решти працівників театру (освітлювачів, костюмерів, гримерів та ін.). Музичний супровід до спектаклю пише композитор. Жодна вистава не обходиться без декорацій та костюмів, створених управними руками художників.
До синтетичних видів мистецтва також належать кінематограф і циркове мистецтво.

Пригадайте: Які є види мистецтв. На які види поділяється образотворче мистецтво. Які є жанри образотворчого мистецтва. Що таке кольорова гама і які кольори хроматичні, а які ахроматичні. Які кольори в палітрі основні, а які похідні. 

Домашнє завдання: після повторення вивченого матеріалу пройдіть  тест для визначення рівня засвоєних вами знань.
ТЕСТ  У вас буде лише одна спроба.  Обов'язково вказуйте своє прізвище та ім'я. До 27 травня!!!


______________________________________________________________________

Урок 26 травня
Тема уроку: Віртуальні екскурсії

 Віртуальні екскурсії музеями світу:

Музей Івано-Франківського медичного університету

Національний музей природничої історії у Вашингтоні

Люксембурзький Палац

Лувр

Римський Капітолійський музей

Вступ. Види мистецтва. Література як вид мистецтва. Роль ...

дизайн
Художня культура

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Відвідайте віртуальні екскурсії музеями світу. Повторіть вивчений матеріал.



1 коментар: