ПІДРУЧНИК:
https://issuu.com/portfel_schoolbooks/docs/9_klas_mistectvo_gajdamaka_2017
Урок 25
9 - А клас - 13 березня
Тема уроку: Художні течії і напрямки в кінематографії
Д/З: підручник ст. 123 - 127 (читати); Творче практичне завдання ст. 127 (Створення колажу )
Для контролю виконання, роботу (ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ)підпишіть, сфотографуйте та відправте фото роботи в вайбер (+380982407922)
або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.
Урок 26
9 - Б клас - 17 березня
9 - А клас - 20 березня
Тема уроку: Телебачення: реальний та ілюзорний світ.
Д/З: підручник: ст. 128 - 133 (читати, відповідати на питання)
Для контролю знань, в зошити запишіть відповіді, та відправте фото роботи в
вайбер (+380982407922) або на електронну
пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в
інстаграм.
(На роботі повинно бути зазначено: прізвище, дата, клас, далі пишете номер
питання та відповідь на нього)
Максимальна кількість балів - 11
№ з/п
|
Питання
|
к-ть балів
|
1
|
Які види засобів масової інформації (ЗМІ) ви знаєте?
|
1
|
2
|
Назвіть основні функції ЗМІ.
|
2
|
3
|
Що належить до екранних видів мистецтв?
|
1
|
4
|
Що таке дизайн? Які види вам відомі?
|
2
|
5
|
В чому особливість дизайну інтер’єру телестудії?
|
2
|
6
|
Назвіть важливі умови оформлення телестудії.
|
1
|
7
|
Порівняйте дизайн студій різних телепрограм.
|
2
|
_________________________________________
Урок
№ 27
9-Б клас - 24
березня
9-А клас - 27
березня
Тема
уроку: Телебачення: реальний та ілюзорний світ. (продовження)
Д/З: Підручник: сторінки 131 – 139 (читати, відповідати
на питання)
Для контролю знань, в зошити
запишіть відповіді, та відправте фото роботи в вайбер (+380982407922) або
на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.
(На роботі повинно бути
зазначено: прізвище, дата, клас, далі пишете номер питання та відповідь на
нього)
Максимальна кількість балів - 11
№ з/п
|
Питання
|
к-ть балів
|
1
|
Які є три форми існування звуку на екрані? Наведіть приклади.
|
2
|
2
|
Люди яких професій працюють на телебаченні?
|
1
|
3
|
Які є жанри сучасного телебачення?
|
1
|
4
|
Що таке телевізійне кіно?
|
2
|
5
|
Що таке відеомистецтво? Назвіть його жанри?
|
2
|
6
|
В чому особливість відеокліпа?
|
1
|
7
|
Які є форми телешоу. Наведіть приклади.
|
2
|
_________________________________________
9-Б клас - 07 квітня
9-А клас - 10 квітня
Тема уроку: Узагальнюючий урок за темою "Екранні види мистецтва"
Опрацювати матеріал в підручнику на сторінках 85-139, або конспект в зошиті. Повторити основні поняття про види та жанри кіномистецтва. Пригадати які особливості створення кіно та телепередачі, яка роль екранних видів мистецтв в житті людини.
Повторення вивченого матеріалу про екранні види мистецтва:
1. Виникнення кінематографа.
2. Поява звуку в кіно.
3. Фільми, що ввійшли в історію кінематографа.
4. Режисер та його стиль в створенні фільму.
5. Кінематографічні школи та їх особливості.
6. Засоби кіномистецтва (монтаж, спецефекти, грим, декорації, костюми і т.д.).
7. Телебачення, як засіб масової інформації.
8. Звук на екрані у трьох формах: слово, музика, шум. Які сфери використання?
9. Відеомистецтво, що поєднало кінематограф і телебачення. Які є жанри.
10. Поміркуйте, які можливості впливу телебачення на молодь.
Д/З: Для перевірки знань потрібно відповісти на питання тесту за посиланням:
ТЕСТУВАННЯ
Код доступу 5814651 (вже заповнено). Далі вписуєте своє прізвище та ім'я. У вас лише одна спроба!
Бажаю успіхів!
______________________________________________________
9 –
Б - 14 квітня
9 –
А -
17 квітня
Тема
уроку: Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація
мистецької спадщини.
1. Опрацювати матеріал в підручнику на сторінках 140
-146.
2. За поданим матеріалом скласти конспект:
Особливості
збереження культурної спадщини.
«Без
минулого нема майбутнього» - ця істина часто-густо
забувається. Зберегти культурну спадщину, зробити її загальнодоступною, щоб
долучити до загальнолюдських цінностей, зокрема, молоде покоління, - ось мета,
для досягнення якої здійснюються різноманітні державні (і міждержавні)
програми, заходи, створюються музеї, мистецькі галереї, бібліотеки, архіви
тощо.
Історичні,
археологічні, літературні, архітектурні, містобудівельні, ландшафтні й
мистецькі цінності, успадковані людством від попередніх поколінь, - це культурна спадщина.
Світова спадщина ЮНЕСКО
Найцінніші зразки культурної спадщини
перебувають під охороною ЮНЕСКО. Список цієї організації складають близько
тисячі найменувань пам’яток з усіх континентів світу. Це - храми, парки,
заповідники та навіть цілі історичні центри міст. Шедеври людського генія
занесені до списку ЮНЕСКО, щоб уберегти їх для нащадків.
Видатні цінності людства перелічено в Списку об’єктів Світової спадщини
ЮНЕСКО. До цього Списку включено такі пам’ятки України:
·
Софійський
собор та Києво-Печерську лавру в Києві;
· Ансамбль історичного центру Львова;
· Резиденція митрополитів Буковини і Далмації в Чернівцях;
· Херсонес Таврійський;
· Дерев’яні церкви Карпатського регіону;
·
Церква
Спаса на Берестові.
Головна мета списку Світової спадщини -
зробити відомими й захистити об’єкти, які є унікальними у своєму роді. Держави,
на території яких розташовані об’єкти Світової спадщини, беруть на себе
зобов’язання щодо їх збереження.
Музеї світу.
Для
збереження, презентації, популяризації мистецьких надбань людства в усьому
світі існують художні музеї та картинні
галереї.
Музеї – це науково-дослідні та науково-освітні заклади, які
збирають, вивчають, зберігають і популяризують пам’ятки історії, матеріальної
та духовної культури.
Картинна галерея як тип художнього музею відома в Європі з XVII ст. Багато художніх музеїв і картинних галерей викликають
значний туристичний інтерес, наприклад, Лувр, Прадо, Уффіці та ін.
3. Перегляньте
відео-презентацію про музеї світу.
4. Дайте усно відповіді на
питання:
1.
Які
форми збереження культурної спадщини ви знаєте?
2. Що є об’єктами культурної спадщини?
3. Які культурні пам’ятки України перебувають перед охороною
ЮНЕСКО?
4.
Назвіть
провідні музеї світу.
5 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Запишіть коротко інформацію-повідомлення про один з художніх музеїв (чи
галерей) світу. Вказати місцезнаходження музею, історію заснування, його
мистецьку спадщину.
Для контролю знань, в зошити запишіть повідомлення про музей, та відправте фото роботи в вайбер (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.
(На роботі повинно бути зазначено: прізвище, дата)
________________________________________________________
9 – Б - 21 квітня
9 – А - 24 квітня
Тема уроку: Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини. (Продовження)
1. Опрацювати матеріал в підручнику на сторінках 147 -153.
(ст. 140-146 - повторити)
2. За поданим матеріалом скласти конспект:
Сьогодні завдяки активному розвитку мультимедійних технологій музеї почали застосовувати їх можливості і сучасній музейній практиці.
Це спеціальні технології, що дозволяють замінити традиційну розповідь екскурсовода й пасивне сприйняття експозиції активною взаємодією відвідувача музею з його експонатами. Завдяки цьому відвідувач і музейний працівник мають змогу активно включитися в діалог з музейним середовищем, у якому, окрім експозиції, можуть бути створені спеціальні зони, насичені різного роду музейними предметами або їх моделями, що дозволяють активізувати візуальний, тактильний і вербальний канали сприйняття.
Сенсорні інформаційні кіоски.
У багатьох музеях функціонують сенсорні інформаційні кіоски, які надають усім бажаючим інформацію про експозиції або конкретний об'єкт. На їх інтерактивних моніторах відвідувачам подано максимум інформації. При цьому є змога показати на екрані те, що неможливо представити на виставці з тих чи інших об'єктивних причин.
Електронний гід.
Зручним для користування відвідувачів музеїв, виставок є електронний гід (зокрема, аудіогід) - персональний електронний екскурсовод. Електронний гід може показати план конкретної вітрини і всієї виставки, розповісти про всі експонати музею чи виставки.
Всю інформацію гід отримує з бази даних музею, практично в режимі реального часу.
Аудіогід надає змогу здійснювати різнорівневі екскурсії, записувати тексти будь-якими мовами, використовувати музику, спеціальні звукові ефекти. Відвідувач музею завжди може зупинити розповідь аудіогіда або повторити фрагмент, що його зацікавив.
Дисплей у вигляді окулярів.
Одним з варіантів електронного гіда є дисплей у вигляді окулярів. За бажання користувача цього пристрою можна показати інформацію про твори мистецтва та їхніх авторів, а вбудований аудіогід допоможе краще зорієнтуватися в експозиції музею.
QR - код.
На багатьох експонатах музеїв чи на архітектурних пам'ятках ми дедалі частіше помічаємо візерунчастий квадрат - QR-код (від англ. quick response - "швидкий відгук"). Це двомірний штрих-код, що містить різну інформацію, яку зчитують за допомогою спеціальних сканерів і камер мобільних телефонів. Досить запустити програму зчитування QR-коду, навести об'єктив мобільного пристрою на QR-код - і ви отримуєте швидкий доступ до інформації про об'єкт.
Мистецтво і сучасні технології можуть не просто існувати в гармонії одне з одним, але й створювати нові можливості сприйняття мистецтва. У практиці сучасної презентації творів мистецтва для посилення сприйняття відвідувачів застосовуються:
- інтерактивні вертикальні та горизонтальні поверхні;
- голографічні сітки;
- системи спрямованого звуку тощо.
Мультимедійні технології, що застосовуються в сучасних арт-експозиціях:
- Системи спрямованого звуку;
- Система "Інтерактивне скло";
- Інтерактивна підлога;
- Інтерактивний стіл;
- Інтерактивна стіна;
- Голографічна сітка.
Прикладом такого гармонійного поєднання мистецтва та медіатехнологій є австралійські інтерактивні арт-проекти "Ван Гог. Полотна, що ожили" та "Від Моне до Сезана. Французькі імпресіоністи", де витвори митців рухаються і звучать, а глядачі перебувають всередині цього руху. Завдяки сучасним технологіям глядач має змогу розглянути твори великий майстрів у найдрібніших деталях і в найнесподіваніших ракурсах.
Перегляньте відео:
Ван Гог Від Моне до Сезана
Цікавим є те, що такі проекти дуже зацікавлюють відвідувачів класичним мистецтвом. Переживши унікальний мультисенсорний досвід і подивившись на світ митців у незвичайному ракурсі, відвідувачі виставки продовжують ознайомлення з їхньої творчістю на сторінках книжок і в музеях.
Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріал в підручнику на сторінках 147 -153.
(ст. 140-146 - повторити)
2. Скласти конспект до уроку.
3. Виконати творче завдання на сторінці 152. (Розробити вітальну листівку до Міжнародного дня музеїв)
Для контролю знань, в зошити запишіть конспект, розробіть листівку та відправте фото роботи в вайбер (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.
(На роботі повинно бути зазначено: прізвище, дата)
_____________________________________
9-Б - 28 квітня
Тема уроку: Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини. (Закріплення)
Домашнє завдання:
1. Повторити вивчений матеріал на сторінках 140 - 153.
2. Дати письмово відповіді на питання:
1. Що є об’єктами культурної спадщини? Які культурні пам’ятки України перебувають під охороною ЮНЕСКО?
2. Які форми збереження культурної спадщини ви знаєте? Назвіть найвідоміші художні музеї та галереї світу.
3. Як музеї та виставки застосовують сучасні технології для популяризації мистецтва?
4. Поміркуйте над значенням існування різних форм збереження і поширення культурної спадщини.
3. Віртуальні екскурсії музеями світу:
Музей Івано-Франківського медичного університету
Національний музей природничої історії у Вашингтоні
Люксембурзький Палац
Лувр
Римський Капітолійський музей
Для контролю знань, в зошити запишіть відповіді на питання та відправте фото роботи в вайбер (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.
(На роботі повинно бути зазначено: прізвище, дата)
_________________________________________
9 - Б 5 травня
9 - А 8 травня
Тема уроку: Нові форми існування відомих творів.
Розвиток кінематографа й телебачення сприяв активній популяризації мистецтва. Зокрема, стали доступними для великої глядацької аудиторії різноманітні мистецькі події, що відбуваються у світі. Фестивалі, театральні прем'єри, концерти класичної або естрадної музики, які ми хотіли б відвідати, але через великі відстані чи інші обставини не можемо цього зробити, саме завдяки телебаченню приходять до нас - і ми насолоджуємося мистецтвом, не виходячи з дому.
Театральні вистави, концерти, різноманітні мистецькі заходи на телебаченні можна передавати у прямій трансляції чи в запису.
Форми популяризації творів:
- Інтернет
- Телевізійна трансляція
- Екранна версія-адаптація
- Екранізація:
екранізовані оперети
екранізовані мюзикли
мультиплікаційні опери та балети
кіноопери
кіномюзикли
музичні комедії
Фільм-опера "Наталка Полтавка" 1936 р.
Запис Опера "Наталка Полтавка" 2016 р.
Пісня з кіноопери "Шербурзькі парасольки"
Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріал в підручнику на сторінках 154 - 159
2. За матеріалом підручника скласти конспект, детальніше розглянувши форми популяризації відомих творів.
3. Переглянути фільм-оперу 1936 р. та оперу 2016 р. "Наталка Полтавка". (Усно) Порівняйте.
Для контролю знань, в зошити запишіть конспект та відправте фото роботи в вайбер (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.
(На роботі повинно бути зазначено: прізвище, дата)
______________________________________________
9-Б 12 травня 9-А 15 травня
Тема уроку: Нові форми існування відомих творів (продовження)
Нові сучасні інтерпретації класичних творів мистецтва із використанням комп'ютерних технологій, різноманітних художніх поєднань - це захопливі видовища, що залучають до мистецтва велику аудиторію.
Наприклад, балетно-акробатична інтерпретація балету Петра Чайковського "Лебедине озеро", яку створили митці із Шанхая, змушує, затамувавши подих, спостерігати за неймовірними трюками виконавців. Хореограф Жао Мінг поєднав воєдино класичний балет і стародавню китайську акробатику.
Однією з візитівок Гонконгу є світлове шоу "Симфонія вогнів", яке вражає своєю масштабністю і різнобарв'ям. Його проводять на дахах і стінах гонконгських хмарочосів, які підсвічуються різнокольоровими вогнями і перед глядачами з'являються химерні казкові дракони, герої народних китайських переказів, красиві квіти й різноманітні геометричні фігури.
Ще одне дивовижне видовище - світло-музичні фонтани, що чарують глядачів у багатьох місцях світу. Найчастіше звучать мелодії з опер чи балетів, причому одночасно можна спостерігати й невелике театральне дійство на майданчику перед фонтанами під музику, що звучить. В Україні в м. Вінниці відкрито найбільший у Європі плавучий світло-музичний фонтан, вражаючі шоу якого відбуваються під супровід музики відомих композиторів минулого і сучасності.
Сучасний світ характеризується прагненням митців до освоєння нових просторів, зокрема електронного зображення, технологічних об'єктів тощо, і створення на їх основі різноманітних арт-об'єктів, які часто стають самоцінними і самостійними творами мистецтва. Розвиток сучасних технологій і проникнення цифрового світу в повсякденне життя стали чудовим приводом для художників освоїти нові медіа, поштовхом до народження медіа-мистецтва (медіа-арт), у якому художнім полем є сучасні комунікаційні технології - інтернет, моб. зв'язок та будь-який інший вид і формат передачі сигналу по дротах та мережу.
Особливістю арт-медіа є відсутність фізичної оболонки творів, що створені за допомогою цифрового мистецтва, комп'ютерної графіки, комп'ютерної анімації, віртуального мистецтва і т.д.
Завдяки медіа-арту створюються різноманітні інтерактивні, електронні світи, які занурюють людину у віртуальну реальність.
Активний розвиток технологій дав поштовх до поширення можливостей популяризації мистецьких шедеврів, що зберігаються в музейних колекціях.
Дедалі частіше ми чуємо і навіть самі вживаємо такі слова, як "благодійність" та "меценатство". Благодійність як цілеспрямована діяльність на користь інших - це і піклування, і покровительство, і спонсорство. Один з видів благодійності у сфері культури звичайно характеризується як меценатство.
Слово "меценат" виникло від власного імені й уживається у значенні "багатий покровитель наук та мистецтв". Гай Цильній Меценат був римським політичним діячем, одним із сподвижників імператора Августа. Він надавав матеріальну підтримку поетам. Про меценатство говорили, маючи на увазі грошові вкладення в будь-які сфери суспільства, і зараз, по суті, меценат - це людина, яка допомагає представникам різних видів мистецтва, науки, культури.
Домашнє завдання:
1.Опрацювати матеріал в підручнику на сторінках 158 - 163
2.За матеріалом підручника скласти конспект.( 7 балів)
3.Письмово викладіть свою думку про те, що потрібно робити для зацікавлення молоді творами різних видів мистецтва. (4 бали)
Для контролю знань, в зошитах виконайте завдання 2, 3 та відправте фото роботи в вайбер (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com), або в інстаграм.
(На роботі повинно бути зазначено: прізвище, дата)
_____________________________________________
9 - Б 19 травня
9 - А 22 травня
Тема уроку: Узагальнюючий урок за темою "Форми поширення мистецтва"
Повторити вивчений матеріал в підручнику на сторінках 140 - 163
Усно дайте відповіді на питання на ст. 164-165 підручника.
Домашнє завдання: виконати ТЕСТ (ОНОВЛЕНО!) УВАГА!!! На виконання у вас є лише одна спроба.
Якщо виникають питання, звертайтеся в вайбер (+380982407922) або на електронну пошту (majya.dubinskaya@gmail.com)
__________________________________________________
9-Б 26 травня
9-А 29 травня
Тема уроку: Конференція "Мистецтво в житті людини: від минулого до сучасного".
Роль мистецтва у житті кожної людини
Існує в світі відомий, але неосяжний термін «мистецтво». Усе, до чого ми звертаємось, невід’ємно стосується лише його: будинок — архітектура, зображення — графіка, живопис. Нехай щось незрозуміло, але можна впевнено сказати —це Мистецтво.
Колись у давніх цивілізаціях і не підозрювали, що їхні побутові речі будуть високо цінуватись, а пам’ятки минулих віків залишатимуться як згадка про невідому історію наших далеких предків. Інколи деякі твори сучасних митців можуть коштувати набагато дорожче ніж ті, які були зроблені тисячу років тому. Все одно, в усьому відображується індивідуальність і неповторність створеного.
Твори різних умовних століть найяскравіше передають почуття особистого настрою. Доба середньовіччя — період війн, потім занепаду. Доба Відродження розкриває цвіт душі та гармонії людини. А якщо бароко, то воно переповнює своєю динамікою, яскравим колоритом. Та на відміну від останніх, сучасне мистецтво щось увібрало в себе, а десь і розвіяло. Ці відчуття залишили майже зовсім непомітний слід відлуння давніх традицій. Люди навчилися бачити красу в новому образі. Хтось зображує прості сюжети, а дехто потребує складних філософських уявлень про світ. Важливим залишається ідея духовності людини. Навіть краплинка на аркуші розповість значно більше, ніж складна багатофігурна композиція. Мистецтво не потребує зайвого. Як і в архітектурі, є лише основа та необхідні елементи. Все і всюди неповторне. Не існує таких речей, які неможливо розрізнити. Техніка і матеріал — все грає важливу роль у цьому відображенні. І це говорить про наближення до ідеалу.
Творити прекрасне може кожен. Головне — зрозуміти і впевнено йти до поставленої цілі. Тільки завдяки мистецтву ми можемо передати, як і в пісні, свої найкращі почуття, залишивши особистий, неповторний відбиток в його історії.
Любіть Мистецтво, бо це земна краса нашого творіння!
Живопис
Художнику потрібна хвиля,
Емоції та почуття.
Хоч інколи митці не в силі
Намалювать своє життя.
Портрети, образи знайомі,
Сюжетні лінії прості,
Для нас цікаві лиш сьогодні,
Бо завтра будуть вже нові.
Пастель — яскравість, блиск моменту,
Гуаш — наповнює серця,
Чорнило, туш — надасть ефекту
Відтінкам рис, їх сприйняття.
Ми аквареллю створим диво,
Маслом — напишемо любов.
До світу іншого, красиво,
Де не потрібно зайвих мов.
Словами не покажеш душу,
Словами не розкажеш суть –
Художні засоби примусять
Всю техніку майстрів збагнуть.
У посмішці є загадковість
Прекрасних, незабутніх днів.
У фарбах — мальовнича повість
Про сенс життя … на полотні.
ВІДЕО "Види мистецтва"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Повторити вивчений матеріал.
_____________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар